خبرای داغ داغ





رپام

رپام
















خبرای داغ داغ

سلام من امیرم  ، تیزرو چاکر شما ، خیلی مخلصیم ، میخواستم بگم میخوام آلبوم بدم و ایشالا تا چند وقت دیگه حاظر میشه

آلبومش خیلی قشنگه و 10 تا آهنگ توشه که این با آهنگ ها با بقیه کارا فرق داره و باید بگم خیلی متفاوته برات بگم که اسم آلبوم اینه

تیزرو وارد میشود همون طور که گفتم ده تا آهنگ توشه و یکی از آهنگا اسمش درخت بلنده که خیلی وقته دارم روش کار میکنم که تقریبا کار

این آهنگمون تمومه و به سبک اجتماعی هستش و اسم یه آهنگ دیگمون شاخ بازی ممنوعه که به سبکه دیس هستش و اگه گوش کنید میفهمید

راجع به کی خوندم و خودشم خوب میدونه یه آهنگ به اسم این جا تهرانه و آهنگای قشنگی بگم توی این آلبوم هستش که اگه خدا بخواد اولین کار

تیمی من توی رپ هستش و چند نفر همکاری میکنم  و ایشالا که بتونیم راضیتون نگه داریم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده توسط امیر تیزرو در شنبه 12 مرداد 1398برچسب:طنز ، طنزینه ، طنزکده ، نرم افزار اندروید ، اندروید ، اندرویدیها ، پاتوق دختر پسرا ، طنز ، نرم افزار باهال,

و ساعت 10:8

درباره ی ما

به وبلاگ من خوش امدید

تفسیر

متن

دانلود

بهترین ها

تمام نشده ها

امیر تیزرو

»تعداد بازديدها:

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 30
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1

پاتوق دختر پسرا